FAQ

Czy wystawiacie Państwo faktury VAT?

Oczywiście. Jeśli przy rejestracji/składaniu zamówienia wpiszą Państwo odpowiednie dane faktura zostanie dołączona do paczki z towarem. Na życzenie klienta wystawiamy również faktury proforma (przy składaniu zamówienia wystarczy wybrać opcję „Poproś o proformę”)

Jakie są warunki dostawy?

Szczegółowe informacje na temat warunków dostawy znajdą Państwo w punkcie DOSTAWA.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia zależny jest od dostępności towaru oraz wybranej formy płatności. W zdecydowanej większości przypadków towar opuszcza nasz magazyn w ciągu 24 godzin od momentu złożenia i opłacenia zamówienia (zamówienia złożone do godziny 12.00 są na ogół realizowane tego samego dnia). Przy pilnych zamówieniach prosimy o kontakt telefoniczny – dołożymy wszelkich starań, aby towar dotarł do Państwa na czas.

Czy możliwy jest odbiór osobisty?

Tak. Odbiór osobisty jest możliwy w naszym puncie odbioru od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-17.00. Aktualnie płatności przy odbiorze można dokonać gotówką lub kartą płatniczą.

Jeżeli sprzęt nie spełni moich oczekiwań to czy będę mógł zrezygnować z zakupu lub wymienić go na inny?

Na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, w przypadku zakupu internetowego nabywcy, będącemu konsumentem, przysługuje możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych, a tym samym zwrot zakupionego sprzętu. W trosce o Państwa zadowolenie umożliwiamy również wymianę zakupionego towaru (np. gdy zakupione części nie są kompatybilne z posiadanym przez Państwo sprzętem).

W celu dokonania zwrotu produktu prosimy o wypełnienie Oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość oraz przesłanie wypełnionego i podpisanego dokumentu pocztą lub skanem na adres mailowy infogetprice@gmail.com

Czy rejestracja w sklepie jest niezbędna?

Zarejestrowanie jest jednym z warunków realizacji zamówienia przez nasz sklep internetowy. Osoby niezarejestrowane mogą dokonać zakupów jedynie na podstawie wystawionej przez nas faktury pro forma. Rejestracja w sklepie jest bezpłatna i nie zobowiązuje do zakupów w naszym sklepie. Dzięki rejestracji otrzymujecie Państwo szansę na skorzystanie z programu lojalnościowego/rabatów oraz możecie otrzymywać newsletter informujący o nowych produktach i organizowanych przez nas promocjach.

Czy wystawiacie faktury z odroczonym terminem płatności?

Tak. Dla stałych klientów oraz instytucji państwowych przewidujemy możliwość wystawienia faktury z 7 lub 14-dniowym terminem płatności. W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

Czy istnieje możliwość wysyłki za granicę?

Oczywiście. Koszty oraz terminy realizacji dostaw poza granice Polski ustalane są indywidualnie, dlatego prosimy o kontakt, najlepiej jeszcze przed złożeniem zamówienia.

Czy można dokonać płatności w walucie obcej?

Tak. Za pośrednictwem konta PayPal przyjmujemy płatności w EURO, USD oraz GBP. Płatności w EURO dokonać można również przelewem tradycyjnym (nr konta EUR znajdziecie Państwo w zakładce KONTAKT). Ponieważ jesteśmy zobowiązani do wystawienia faktury w walucie, w której dokonaliście Państwo zapłaty prosimy o wcześniejsze zgłoszenie chęci dokonania płatności w walucie innej niż PLN.