Czy wystawiacie Państwo faktury VAT?
Oczywiście. Jeśli przy rejestracji/składaniu zamówienia wpiszą Państwo odpowiednie dane faktura zostanie dołączona do paczki z towarem. Na życzenie klienta wystawiamy również faktury proforma (przy składaniu zamówienia wystarczy wybrać opcję „Poproś o proformę”)
Jakie są warunki dostawy?
Szczegółowe informacje na temat warunków dostawy znajdą Państwo w punkcie DOSTAWA.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia zależny jest od dostępności towaru oraz wybranej formy płatności. W zdecydowanej większości przypadków towar opuszcza nasz magazyn w ciągu 24 godzin od momentu złożenia i opłacenia zamówienia (zamówienia złożone do godziny 12.00 są na ogół realizowane tego samego dnia). Przy pilnych zamówieniach prosimy o kontakt telefoniczny – dołożymy wszelkich starań, aby towar dotarł do Państwa na czas.
Czy możliwy jest odbiór osobisty?
Tak. Odbiór osobisty jest możliwy w naszym puncie odbioru od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-17.00. Aktualnie płatności przy odbiorze można dokonać gotówką lub kartą płatniczą.
Jeżeli sprzęt nie spełni moich oczekiwań to czy będę mógł zrezygnować z zakupu lub wymienić go na inny?
Na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, w przypadku zakupu internetowego nabywcy, będącemu konsumentem, przysługuje możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych, a tym samym zwrot zakupionego sprzętu. W trosce o Państwa zadowolenie umożliwiamy również wymianę zakupionego towaru (np. gdy zakupione części nie są kompatybilne z posiadanym przez Państwo sprzętem).
W celu dokonania zwrotu produktu prosimy o wypełnienie Oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość oraz przesłanie wypełnionego i podpisanego dokumentu pocztą lub skanem na adres mailowy infogetprice@gmail.com
Czy rejestracja w sklepie jest niezbędna?
Zarejestrowanie jest jednym z warunków realizacji zamówienia przez nasz sklep internetowy. Osoby niezarejestrowane mogą dokonać zakupów jedynie na podstawie wystawionej przez nas faktury pro forma. Rejestracja w sklepie jest bezpłatna i nie zobowiązuje do zakupów w naszym sklepie. Dzięki rejestracji otrzymujecie Państwo szansę na skorzystanie z programu lojalnościowego/rabatów oraz możecie otrzymywać newsletter informujący o nowych produktach i organizowanych przez nas promocjach.
Czy wystawiacie faktury z odroczonym terminem płatności?
Tak. Dla stałych klientów oraz instytucji państwowych przewidujemy możliwość wystawienia faktury z 7 lub 14-dniowym terminem płatności. W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
Czy istnieje możliwość wysyłki za granicę?
Oczywiście. Koszty oraz terminy realizacji dostaw poza granice Polski ustalane są indywidualnie, dlatego prosimy o kontakt, najlepiej jeszcze przed złożeniem zamówienia.
Czy można dokonać płatności w walucie obcej?
Tak. Za pośrednictwem konta PayPal przyjmujemy płatności w EURO, USD oraz GBP. Płatności w EURO dokonać można również przelewem tradycyjnym (nr konta EUR znajdziecie Państwo w zakładce KONTAKT). Ponieważ jesteśmy zobowiązani do wystawienia faktury w walucie, w której dokonaliście Państwo zapłaty prosimy o wcześniejsze zgłoszenie chęci dokonania płatności w walucie innej niż PLN.