cytonn-photography-n95VMLxqM2I-unsplash.

Gwarancja Getprice.pl

Gwarancja na zdecydowaną większość produktów jest realizowana bezpośrednio przez Nas - Polską firmę z siedzibą w Poznaniu.

Dzwoniąc z jakąkolwiek usterką czy problemem po drugiej stronie wysłucha Cię osoba wiedząca o jakim sprzęcie mowa, która od razu namierzy wskazaną transakcje i bezproblemowo przeprowadzi Cię przez przez proces realizacji gwarancji.

Gwarancje realizujemy niezwłocznie, nigdy nie ignorujemy nabywców naszego sprzętu - zawsze dokładamy wszelkich starań by dbać o satysfakcję naszych konsumentów i o nasze dobre imię.



Rodzaje i okres gwarancji

Wychodząc naprzeciw zróżnicowanym potrzebom naszych klientów oferujemy gwarancję w kilku wariantach - Standard, NBD i NBD On Site.

Podstawowa gwarancja na nasze serwery i większość części obowiązuje rok, oferujemy jednak jej przedłużenie do trzech lat.

Koszty przedłużenia okresu trwania gwarancji i pakietów NBD ustalane są indywidualnie dla każdego produktu i można poznać je pytając konsultanta.

Część z naszych produktów (najczęściej nowe dyski) podlega gwarancji producenta - czas jej trwania, sposób i szybkość jej realizacji uzależniony jest wtedy od procedury producenta. Pytając konsultanta o wybrany serwer, czy jego części dowiesz się dokładnie ile trwa i jak wygląda proces reklamacyjny danego producenta.



Standard

W ramach pakietu standard który jest w cenie wszystkich oferowanych przez nas produktów wysyłamy komponenty na wymianę na podstawie stwierdzenia usterki odesłanej do nas części, bądź jeśli to możliwe jej zdalnej diagnozy i potwierdzenia uszkodzenia.

Przeszło 90% oferowanych przez nas produktów jesteśmy w stanie wysyłać w ramach gwarancji już w bieżący lub na następny dzień roboczy po zgłoszeniu problemu.

Uszkodzoną część kurier odbiera przy dostawie lub jeżeli nie ma takiej możliwości klient odsyła ją do nas w ciągu 14 dni od dostawy.

NBD

Wybierając ten pakiet masz gwarancję, że w razie usterki wyślemy części potrzebne do naprawy lub cały serwer na wymianę już bieżący lub następny dzień roboczy po zgłoszeniu nam problemu. Bez konieczności uprzedniego przesłania nam części na diagnozę.

Uszkodzoną część kurier odbiera przy dostawie lub jeżeli nie ma takiej możliwości klient odsyła do nas w ciągu 14 dni od dostawy.



NBD On Site

Zgodnie z nazwą pakiet ten zawiera naprawę zaistniałej usterki sprzętowej na miejscu w najbliższy dzień roboczy po jej zgłoszeniu.

Przyjedziemy do wskazanego miejsca w Polsce już na następny dzień roboczy po zgłoszeniu (lub w innym terminie jeśli tak życzy sobie klient), wyposażeni w komplet części i narzędzi potrzebnych do przeprowadzenia serwisu.

Jeśli problemy z serwerem nie będą wynikać z usterki pojedynczych części a na przykład z płyty głównej, to przywieziemy na miejsce identyczny serwer na wymianę, gotowy do przełożenia dysków z uszkodzonej jednostki i wznowienia pracy.



Gwarancja na nowe urządzenia

Oferowane przez nas nowe serwery, macierze, przełączniki i inne urządzenia objęte są gwarancją producenta.

W zależności od potrzeb możemy dobrać odpowiedni czas reakcji i stopień opieki jaką otaczać nas będzie producent w przypadku awarii. Do dyspozycji będziemy mieli pakiety od zupełnie podstawowych z zgłaszaniem awarii jedynie między 8 a 16 w dni robocze, do takich w których serwis musi być u nas na miejscu po 4 godzinach od telefonu - nawet jeśli będzie to niedziela o drugiej w nocy.

Koszty każdej z opcji ustalane są indywidualnie do projektu który mają obejmować - wysyłając zapytanie o nowy serwer możesz opowiedzieć jakie masz oczekiwania w stosunku do opieki serwisowej, a my przedstawimy indywidualnie skrojoną ofertę.